http://kincses-lak.blogspot.hu/

2014. március 23., vasárnap

Konyhabútor-kiegészítés

A használtan vett konyhabútor mellé, az utolsó pillanatban beszereztem a még szükséges bútorelemeket az Ikea kiárusításán.
Bár magához, a szigorúan vett konyha-részhez nem hiányzott semmi, a "Fal"hoz bőven kellettek még elemek.
Hogy mi is ez a "Fal"?
Összedobtunk az Ikea 3D konyhatervezővel egy látványtervet, ami méretében éppen nem pontos, de mindenképp hasznos, ha el akarjuk képzelni a Falat.
Ez a tálaló-szerű bútorzat választja el a konyhát az étkezőtől. Lesz rajta egy 90 centis átjáró, és mindkét oldalról üvegezett lesz, a szellősebb hatás, és a látvány érdekében.
itt a bejárat lemaradt, a hűtő mellett van az ajtó az előszobából. A valóságban a hűtőnek egy falmélyedés van kialakítva, nem lóg így be a térbe....

a sütő, főzőlap, elszívó a sarokban, sajnos a programmal nem sikerült a munkalapot itt is folytatni, de képzeljétek oda! ;)

szekrényekkel pótoltam a tűzhely sarkát, csak a látvány kedvéért.

a Fal mögött az étkező látszódik majd. (akiket zavar, hogy a mosogatógép és a tűzhely egymás mellett van, azokat megnyugtatom, hogy rossz a rajz, egy 40 cm-es alsó elem még lesz közöttük.)


3,7 métert kell tehát így bebútorozni, amihez az elemek egy része már megvan (pl. egy nagy, fa tálalószekrény, és néhány Ikea felsőszekrény). Az igazság az, hogy nem lett volna muszáj most elrohannom, és beszereznem a hiányzó elemeket, de a 20 % kedvezmény jól jött. Ráadásul nekünk ehhez a projekthez a 92 cm magas felső elemek pont ideálisak, mert kettőt egymásra téve a plafonig érnek, viszont pont ezt a méretet az új, Metod rendszer már nem fogja hozni.
Mindezeket átgondolva, terméklistával felszerelkezve, munka után Pestnek vettem az irányt, és megvettem a 6 korpuszt, a temérdek zsanért, fogantyúkat, üvegpolcokat.
Mindezekért kereken 80.000,- ft-ot fizettem, amiből 16.000-et kártyán visszakaptam, abból fizettem ki a zsanérokat. Ebből még 3.500-öt  megint visszakaptam, így mentem egy 3. kört is, és vettem  plusz üvegpolcokat. Végül a 20 %-os visszatérítésekből csak 35 forintom maradt..:P
Ezzel a konyha bútorilag pipa, ami nem azt jelenti, hogy nem lesz vele még irgalmatlanul sok meló (és költség!). A fa frontokat fehérre kell varázsolni, a Falat pedig úgy összeépíteni, üvegezni, hogy úgy nézzen ki, mint amit egyenesen oda szabtak.

De azért lassan körvonalazódik a konyha, folyt. köv..... ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése