http://kincses-lak.blogspot.hu/

2014. április 2., szerda

Fürdőszoba, és a Hollywood Regency..

Szombaton elhoztuk a leszállított csempéket és járólapokat az üzletekből.
A fenti fürdőszobába így minden burkolat megvan már, a lentibe még várjuk a zöld mozaikot...

Miközben falikarok után kutattam, és próbáltam elképzelni, milyen tükör passzolna leginkább a mosdó fölé, rá kellett jönnöm, hogy a megálmodott fürdőm nagyon hajaz az ún. Hollywood Regency stílusú berendezésre. Nem szeretem kategóriákba skatulyázni magam, de ez a régi hollywoodi csillogást és stílust(!) megidéző lakberendezési irányzat tényleg egy az egyben ráhúzható a fürdőszobai terveimre.
Persze ettől sajnos nem jutottam közelebb a falikarok és a tükör kérdéseinek megoldásához, de legalább alaposan elmélyültem a glamouros H. R. stílusban, és ehhez tartozó képekben.

Korábbi, kialakítás alatti fázisfotók a lenti fürdőről:
leválasztva a tusoló, és a wc-bidé páros tartószerkezetének egyik tagja is már felkerült a falra.
ide kerül a mosdó

tusoló

wc, bidé a mosdóval szembeni falon



A fenti fürdőszoba burkolatai:
a márvány kerül a padlóra, a mozaik a falra, és  nagy fehér lap a fal azon részeire, ami szinte nem is látszik:))))


Hollywood Regency fürdők:





fotók forrása én, és a pinterest.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése