http://kincses-lak.blogspot.hu/

2011. május 30., hétfő

Álmok listázva

Vannak bútorok, kiegészítők, eszközök és háztartási gépek, amelyekre mindig úgy gondolok, mint egy biztos pontra. Mert biztosra veszem, hogy ha nagy leszek, veszek, szerzek, csinálok.

Kicsi korom óta vezetem ezt a listát a fejemben, talán a paraván volt az első rajta. És talán pont ebből nem lesz semmi, mert hova tegyek én egy paravánt??? Bár nagyon erős a késztetés, hogy csináljak egyet, gyönyörű tapétákkal/textilekkel bevonva. És majd elajándékozom....
De vissza az álomlistához! Mára már eléggé hosszú lett, de vannak megszerzett tételek is. Ilyen az öreg ólomüveg ablak, a gyönyörű régi pad, a szecessziós damasztszalvéták hada, a hímzett 100 éves keleti selyemképek. És ami még várat magára: SMEG hűtő, napsugár tükör, egy art deco konzolasztal, kristálycsillár....stb, stb, stb.
Megpróbálom őket mind szépen bemutatni egy sorozat keretében.

Legyen első a régi pad.
Mikor telket kerestünk, egy sétánk során figyeltünk fel az elhagyatott kert elhagyatott padjára. Egy kis sufni előtt állt, benőve gazzal, beterítve hulladékkal. Szemmel láthatóan ezer éve nem használta, gondozta senki a kertet. A cím alapján rákerestem a lehetséges tulajdonosra, és telefonkönyvből a számára. Szépen mindent kiírtam, aztán sose gyűjtöttem annyi bátorságot, hogy fel is hívjam.
Már megvettük a telkünket, mikor újra arra sétálva (mert persze időről időre ellenőriztem, hogy megvan-e még a "padom") ELADÓ táblát láttunk a kerítésen, telefonszámmal. Isteni jel, nem halogathatom tovább, felhívtam.
- Jó napot kívánok, a hirdetés miatt telefonálok. Nagyon tetszik a pad, ami a kisház előtt áll, mennyiért lehetne elhozni?
A vonal túlsó végén döbbent csend, majd nagy hahótázás kezdődött. Ja, hogy engem csak a pad érdekel? Hát akkor vigyem nyugodtan, ajándék!!!
Mit ne mondjak, örömtáncot jártam....


Így lett a miénk ez a meglehetősen lerobbant, de csodaszép népi pad, ami remélem hamarosan megújul a kezeim között és régi fényében tündököl majd.
Valamilyen vagányt színt szeretnék adni neki, és sok-sok kényelmes díszpárnát....



Ti kaptatok már ajándékot ismeretlentől???!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése